KFC háza táját is elérte a Covidhoz kapcsolható marketing-szemlélet átalakítása. Egy 64 éves szlogent hibernáltak.
Újabb érdekesség a nagyvilágból, mert ezekről is beszélni kell most már, annyira begyűrűzött a köztudatba is. A Forbes legfrissebb cikkében jelent meg, hogy:
Ideiglenesen felfüggeszti 64 éves szlogenjét a KFC, adta hírül a cég. Azaz most egy darabig nem szerepel majd a reklámokban, hirdetéseken.
– írja a Forbes online.
Az eredeti KFC szöveg: „It’s Finger Lickin’ Good”, avagy „Olyan jó, hogy megnyalod utána a tíz ujjad” így hanzik, amit most a nagy cég marketinges csapata úgy ítélt meg, hogy nem túl szerencsés húzás a járványra tekintettel.
„Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk, ami nem illeszkedik a mostani helyzethez. Miközben ideiglenesen felfüggesztettük a szlogen használatát, biztosak lehetnek abban, hogy azok az ételek, amelyeket az emberek világszerte kedvelnek, nem változnak”
– mondta Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
Akár marketing szempontból nézzük, akár nem, a konyhánkat és az ételek élvezetét is elkezdte megváltoztatni a koronavírus-járvány.
OLVASS TOVÁBB:
Fa kerti bútorok felkészítése a télre
Környezettervezés vagy belsőépítészet?
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE HASZNOS TARTALMAKÉRT!